Inspiracja

Jak często budzisz się bez perspektyw na przyszłość ? Często tak miałam. A zdarzało mi się tak całkiem nie dawno ;) Ale nie wiele osób wie, że małe proste rzeczy i szczegóły mogą zmienić to nastawienie. Miałam stany depresyjne,było mi naprawdę ciężko. Jednak własnie taki szczegół, jak zmiana nastawienia, kiedy wstaję rano z "oby ten dzień skończył się jak najszybciej"  na "kurcze, tyle fajnych rzeczy mam dzisiaj do zrobienia, od czego zacząć ?:)" . Da się, trzeba tylko chcieć. I trzeba przestać winić siebie za błędy innych. Ludzie często będą chcieli złamać Cię, jeśli okażesz się zbyt słaba. Nawet Ci najbliżsi, nawet rodzina. W głowie powstaje tylko jedno pytanie : Dlaczego to właśnie mnie musiało spotkać? Widocznie było to zapisane "gdzieś tam na górze", tak samo jak moja utrata przytomności kilka lat temu. Jedna z bliskich mi osób powiedziała: Gdybyś była w Legnicy, a nie w Namysłowie to nie doszło by do tego. A ja na to odpowiedziałam : Gdziekolwiek bym była to i tak by się zdarzyło, bo na sprawy zapisane "tam w górze" nie mamy wpływu. Dlatego też staram się walczyć o siebie, o lepsze życie. Nie zgodziłam się na presję nakładaną na mnie przez najbliższą mi osobę. Postanowiłam walczyć o sobie. I naprawdę cieszą mnie dziś takie czynności jak malowanie paznokci, czy pozytywna tapeta na telefonie. Trzeba walczyć o to, co Ci się należy! 

To własnie moja tapeta ;) Dobranoc :)